Oprema za arhiviranje

Najsavremenija oprema za arhiviranje i najmoderniji sistemi arhiviranja.
sistemi za arhiviranje

Arhivni sistem

  • Savremeni mobilni sistem za arhiviranje dokumentacije
  • Maksimalno iskorišćenje prostora
Oprema za arhiviranje

Ormari

  • Sa jednim ili dvoje vrata
  • Otpornost na vatru u trajanju od 30, 60 ili 120 minuta
  • Različiti sistemi zaključavanja
Oprema za arhiviranje

Metalni ormar PRAKTIK CB 07

  • Dvokrilni ormar
  • Dimenzije: 915x1996x458
  • Opremljeni mehaničkom sigurnosnom bravom sa 2 ključa
  • 4 police
  • Mogućnost kačenja visećih fajlova
cb01

Metalni ormar PRAKTIK CB 01

  • Dvokrilni ormar
  • Dimenzije: 915x832x458
  • Opremljeni mehaničkom sigurnosnom bravom sa 2 ključa
  • 2 police
  • Mogućnost kačenja visećih fajlova
Oprema za arhiviranje

Protivpožarni fiokar VALBERG FC-4K KK

  • Otpornost na vatru 60 min
  • Dimenzije: 1500x559x811
  • Kapacitet fioka: 40 kg
  • Mogućnost kačenja visećih fajlova A4 formata
  • Dvostruki nezavisni sistem zaključavanja: centralna mehanička brava + mehanička brava na svakoj fioci ponaosob
Oprema za arhiviranje

Protivpožarni fiokar VALBERG FRF-4K KK

  • Otpornost na vatru 60 min
  • Dimenzije: 1464x559x811
  • Kapacitet fioka: 40 kg
  • Mogućnost kačenja visećih fajlova A4 formata
  • Dvostruki nezavisni sistem zaključavanja: centralna mehanička brava + mehanička brava na svakoj fioci ponaosob
Oprema za arhiviranje

RPF2-40

  • 4 fioke
  • Otpornost na vatru u trajanju do 120 minuta
  • U standardnoj varijanti opremljeni su mehaničkom bravom
  • Prema zahtevu mogući različiti sistemi zaključavanja
Oprema za arhiviranje

Fiokari

  • Modeli sa 2, 3 i 4 fioke
  • Mehanička brava sa dva ključa

Šta su oprema za arhiviranje?

Arhiviranje dokumentacije je jedan od preduslova dobrog poslovanja. Efikasan i profitabilan posao zavisi od toga koliko dobro rukovodite dokumentima, a jedan aspekt efikasnog upravljanja dokumentima je arhiviranje.  Ukoliko ste neorganizovani, ne znate adekvatno da poslujete kada je u pitanju arhiviranje dokumentacije, to može dovesti do usporavanja u svakodnevnom poslovanju, pravnim pitanjima i nezadovoljnim klijentima. Bez obzira na digitalizaciju, u poslovnom svetu, papir je nezaobilazan za svaku vrstu posla.

 

Većina arhiviranih papirnih dokumenata retko se koristi do njihovog uništenja, ali u međuvremenu, oni treba da budu smešteni na mestu gde su pravilno zaštićeni i sačuvani. Papirni zapisi su posebno osetljivi na trajna oštećenja od požara, poplava i prirodnih katastrofa. Adekvatni ormari koji će ih čuvati od prašine, vlage i oštećenja su svakako poželjni, ali neophodni su dobri registratori.

 

U njima ćete dokumenta čuvati po hronološkom redu, sektorima, klijentima, na način koji vama najviše odgovara. Klasični ormari za čuvanje dokumentacije će verovatno uvek biti ovde deo svake kancelarije –pre svega, zato što je to dobra oprema za arhiviranje koja omogućava sigurno čuvanje dokumenata.